antwerpen
antwerpen

Veelgestelde vragen

Hoe ontvang ik een offerte?

Op de website staat rechtsbovenaan 'contact'. Als je daarop klikt, kom je op de klantenservice-pagina. Klik daar op 'contactformulier' (gele knop aan de linkerkant). Als je alle gevraagde gegevens van het contactformulier hebt ingevuld, klik je op 'versturen'. Wij versturen je binnen enkele werkdagen een geheel vrijblijvende offerte per mail.

Kan een Stad Unique-activiteit gecombineerd worden met een drankje of etentje?

Bij activiteiten met instructeur ter plaatse regelen wij de start- en/of het einddrankje in een horecagelegenheid. Wij verzorgen geen horeca voor diners en borrels. Alleen bij de activiteiten 'Sabotage aan tafel' en 'Moord in Europa' regelen wij het diner. Bij de Citygames (activiteiten begeleid via Whats App) zijn geen consumpties inbegrepen. Uiteraard kunnen we wel suggesties doen.

Kan ik mijn deelnemersaantal wijzigen?

Je kunt het deelnemersaantal altijd wijzigen. Wij kunnen hiervoor wijzigingskosten in rekening brengen. Voor de specifieke wijzigingsregelingen verwijzen wij naar onze reserverings- en annuleringsvoorwaarden, artikel 5.

Kan ik ook een optie plaatsen?

Nee, wij kunnen helaas geen optie voor je plaatsen of een bepaalde datum voor je vrijhouden. We werken volgens het principe “Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.” Of de gewenste datum nog beschikbaar is, krijg je te zien tijdens het maken van de boeking.

Mijn boeking is op aanvraag. Wat betekent dat?

Dat betekent dat de datum waarop je het uitje gereserveerd hebt erg vol is. We gaan eerst proberen een extra instructeur op te roepen, voordat we kunnen toezeggen of jouw activiteit door kan gaan.

Als de boeking op aanvraag is, krijg je binnen enkele dagen een e-mail met een 'akkoord' of 'niet akkoord'. Als er in de e-mail staat dat de boeking akkoord is, is hij definitief.

Veel prijzen die op de site vermeld staan, zijn 'vanaf'-prijzen. Hoe zit dit?

De prijs is afhankelijk van de groepsgrootte. Een groep van 75 personen is vaak goedkoper uit (prijs per persoon) dan een groep van 12 personen, omdat de gemaakte kosten verdeeld worden over meer deelnemers.

Wanneer is mijn boeking definitief?

De boeking is definitief als je direct na de boeking van ons een e-mail met bevestiging krijgt en er staat niet in dat de reservering op aanvraag is, en achter betaalstatus staat 'ok'. Als de boeking op aanvraag is staat dit in rode letters bovenaan de e-mail.

Als de boeking op aanvraag is, krijg je binnen enkele dagen een e-mail met een 'akkoord' of 'niet akkoord'. Als er in de e-mail staat dat de boeking akkoord is, is hij definitief.

Wat als het slecht weer is?

Wat ons betreft gaan onze programma’s altijd door. Wij adviseren om zelf de weersvoorspellingen in de gaten te houden en de deelnemers passend kledingsadvies te geven.

Algemeen Kledingadvies:
Het is prettig om kleding aan te trekken die tegen een stootje kan en lekker zit. Houd rekening met eventuele regen of kou. Vooral schoenen waarop je lekker en een eind kunt lopen zijn aanbevelenswaardig.

Wat als mijn gewenste stad er niet tussen staat?

Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheid na te vragen. In sommige gevallen is het mogelijk dat wij een activiteit ontwikkelen in jouw gewenste stad. De mogelijkheid hangt, onder andere af van de periode waarop je dit aanvraagt. In het hoogseizoen (mei, juni, juli, augustus en september) is hier weinig of geen tijd voor. In het laagseizoen is hier meer tijd voor beschikbaar. Voor het ontwikkelen van nieuwe activiteiten kunnen wij extra kosten rekenen. Deze eventuele extra kosten worden door ons vermeld in de offerte.

Zijn er nog andere bijkomende kosten?

Wij rekenen bij een boeking reserveringskosten. De reserveringskosten kunnen per activiteit verschillen. Op de website staat op de pagina van de activiteit (onder de prijs) aangegeven wat de reserveringskosten zijn. Je krijgt de totale reserveringskosten duidelijk te zien als je de gegevens (aantal deelnemers, enz.) invult bij 'uitje boeken'.

Een voorbeeld van verdere bijkomende kosten kan zijn: extra genoten consumpties of maaltijden. Dit dien je ter plaatse met de horeca af te rekenen.